Zeptejte se sami sebe: Jaké je vaše téma? Kde jste odborník? Jaké máte dovednosti, které můžete naučit? Přijměte také své osobní zkušenosti a speciální dovednosti. Přemýšlejte o tom, čím jste jedineční, a hrajte to. Díky vašim výstřednostem vyniknete.
Je lákavé chtít napodobovat ostatní s úspěchem, který obdivujete – ale nakonec budete muset být známí svými jedinečnými dovednostmi, talentem a zkušenostmi.
Dále se zamyslete nad svým ideálním zákazníkem:
- Kdo je váš ideální potenciální zákazník pro váš produkt?
- Jaké jsou jejich otázky a problémy?
- Proč jsou vašimi studenty a/nebo navštěvují váš web?
- Jak jim pomůžete dosáhnout jejich cílů?
Zaměřte se na jeden hlavní výsledek. Bude se lépe prodávat, bude snazší tvořit a často bude pro vaše publikum užitečnější.