Vymyslet perfektní cenu produktu není žádná věda. Není to tak snadné, jako říct, dobře, ve svém e-booku nabízím x stránek, takže by to mělo stát tuto částku. Přijít s cenou, která vám vyhovuje, je pro každého velmi odlišné a závisí na mnoha různých faktorech. Zde je však několik bodů, které vám pomohou:
Definujte, co budete nabízet. Jak velký bude váš produkt? Jaký je formát? Online kurz s různými moduly a lekcemi může mít vyšší cenu než jednoduchý pdf e-book.
Určete, kde se váš produkt hodí do vašeho celkového podnikání a jakých výsledků chcete dosáhnout.
Identifikujte hodnotu pro své zákazníky. Bude to transformační a změní jejich život? Vydělat jim peníze? Pokud váš produkt slibuje proměnu, můžete požádat o vyšší cenu.
Při zvažování vaší ceny je také důležité podívat se na sociální důkaz. Shromáždili jste posudky, zákaznické recenze a případové studie od lidí, kteří při práci s vámi dosáhli výsledků?
Ale hlavně poslouchejte svou intuici a důvěřujte svému nitru. Chci, abyste si byli jisti svou cenou a ve svém srdci věděli, že dostáváte zaplaceno, jakou hodnotu máte.