Content marketing, neboli obsahový marketing je tvorba kvalitního obsahu na vašich stránkách. Při tvorbě connect marketignu jde o získání a udržení vašich zákazníků pomocí tvoření relevantního a zajímavého obsahu. Hlavní podstatou je publikovat pravidelně informace, které zákazníka zajímají a vy mu je poskytnete zdarma, což zákazník samozřejmě ocení.
Proč dělat content marketing?
Právě tvorbou hodnotného obsahu pro vaše zákazníky, ať už internetového obchodu nebo kamenného, si získáte jejich důvěru.
Poskytováním článků tipu
- “jak na to”
- “jak správně vybrat”
- “jak sestavit to a to” atd.
jim poskytnete hodnotné informace, které hledají. Pokud v článku uvedete přímo tipy na nákup u vás, přivede je odkaz v textu k danému produktu, který si mohou ihned koupit. Zákazník získá důležité informace, které mu pomohou zodpovědět jeho dotazy a zároveň nakoupí, co potřebuje.
Vzbuďte zájem u svých potencionálních zákazníků
Žádná komunikace se neobejde bez kvalitního a relevantního obsahu. Je to základ pilíře dobrého vztahu. Kvalitní obsah pomáhá budovat dobré jméno značky i celého podniku. Obsah můžete jednoduše šířit pomocí sociálních sítí a získat tak větší klientelu. Čím je obsah zajímavější a hodnotnější pro čtenáře, tím větší máte příležitost přivést ho až k nákupu.
Jak tvořit kvalitní obsah
Psát články je pro někoho velmi snadné, naopak někdo může mít s vytvořením kvalitního obsahu trochu problém. Dnes není těžké sehnat si nějakého copywritera, který bude pro váš firemní blog nebo sociální sítě psát kvalitní obsah. Cena za 1 NS se pohybuje od 100 Kč do 500 Kč. Záleží na vás, kolik jste ochotni investovat do connect marketingu. Pokud se však rozhodnete pro kvalitu a velký efekt, určitě se vyplatí za jeden až dva články týdně dobře zaplatit a vědět, že článek bude pro čtenáře přínosem.
Ať už potřebujete chytlavé články pro váš blog či magazín, e-booky, magazíny, reklamní texty, recenze nebo pomoc s obsahem pro vaše sociální sítě, jsem tu pro vás.