Dobré nadpisy přimějí lidi kliknout na váš obsah. Budou také déle číst a sdílet i bez čtení.
„V průměru 5krát více lidí čte titulek než čte text. Když jste napsali svůj titulek, utratili jste 80 centů ze svého dolaru. – David Ogilvy“
Mám pro vás 7 tipů, jak na poutavé nadpisy
- 1. Udržujte nadpisy krátké, jednoduché a k věci
- 2. Ujasněte si svůj hlavní přínos
- 3. Oznamte vzrušující novinky (zprávy, které vaše publikum zajímá)
- 4. Otázky v nadpisu
- 5. Apelujte na čtenářův hlad po vědění
- 6. Řekněte svému publiku, co má dělat!
- 7. Vytvořte nejcennější informační zdroj
- [BONUS] Přidejte čísla a symboly
Mým osvědčeným tipem je metoda AIDA
Na tento vzorec jsem narazila, když jsem se učila o copywritingu na vysoké škole, a uvědomila jsem si, že jej lze použít i k vytváření názvů článků. AIDA znamená:
- Pozornost – Upoutejte pozornost čtenáře nějakým faktem, zájmy vašeho čtenáře nebo čímkoli, co upoutá čtenářovu pozornost.
- Zájem — Poskytněte čtenáři zajímavý obsah; zmínit zajímavý koncept, nový obsah nebo fascinující informace, které vzbudí čtenářův zájem.
- Touha — Zvyšte touhu čtenářů číst váš článek tím, že budete mluvit o tom, jak váš článek prospívá čtenářům, nebo přidejte krátké svědectví.
- Akce — Přidejte do názvu výzvu k akci. Jakou akci chcete, aby čtenář učinil? Chcete, aby vyzkoušeli vaše metody nebo si s vámi domluvili schůzku?
Pokud bych měl použít tuto metodu k názvu tohoto článku, příklad by byl:
Vyzkoušejte tyto snadné způsoby, jak vytvořit názvy pro své články a zvýšit zapojení čtenářů o více než 50 % v roce 2022
Takže u tohoto tématu upoutají pozornost čtenáře tipy na vytváření názvů článků, co zaujme, je příslib zvýšeného zapojení čtenářů, to, co zvyšuje chuť si článek přečíst, je „o více než 50 %“ a výzva k akci je „Vyzkoušejte tyto snadné způsoby“.
Mnohem více o tom, jak na sexy nadpisy mluvím v akademii BYZNYS HROU, kterou si můžete zakoupit na této stránce a pozor! Místa pomalu mizí!